My tea's gone cold.
actual omegle conversation i just had
Stranger: POTTER
You: MALFOY
Stranger: You're gay lmao
Stranger: Nice one, me
You: not as gay as you rofl
You: nice one, me
Stranger: I'll tell mY FATHER YOU SAID THIS
You: I DONT GIVE A DAMN WHAT YOUR FATHER THINKS, MALFOY
Stranger: WH
Stranger: ILL HAVE YOU KNOW MY FATHER IS A GREAT WIZARD
Stranger: HE COULD KICK YOUR ASS IN WIZARD CHESS
You: WIZARD CHESS IS FOR NARGLES YOU PIECE OF SHIT FERRET
Stranger: woW
Stranger: IM
Stranger: ABOUT TO WRITE A LETTER TO MY FATHER
Stranger: HOW DARE YOU
You: WRITE IT. HE WON'T ANSWER
Stranger: IM
Stranger: YOU'RE RIGHT
Stranger: *DADDY ISSUES*
You: LISTEN KID. I DON'T HAVE ALL THE ANSWERS OKAY
Stranger: YEAH THATS RIGHT BECAUSE YOU'RE A STUPID HALF BLOOD
Stranger: Ha, nice one me
You: AT LEAST I'M NOT RELATED TO A PSYCHO BITCH
Stranger: WOW
Stranger: FUCK YOU ILL TELL MY FATHER
Stranger: AND THEN HE'LL BE /REALLY/ MAD BECAUSE ITS RELATING TO HIM
You: HE WOOOOOONT CARE BECAUSE ITS COMING FROM YOU
Stranger: FUCK U POTTER
Stranger: AT LEAST I HAVE A DAD
You: YOU WISH YOU COULD FUCK ME MALFOY
Stranger: YES
Stranger: I MEAN
Stranger: WOT
Stranger: FUCK YOU POTTER I WISH NO SUCK THING
You: are... are you for real?
Stranger: im
Stranger: nO
Stranger: I'm not gay clearly
You: you want me?
Stranger: NO
You: malfoy... i've loved yoU SINCE THIRD YEAR
Stranger: woT
Stranger: REALLY?
Stranger: I
You: YES
Stranger: IVE LOVED YOU SINCE SECOND SO
You: OH MY GOD
Stranger: BEAT YOU AT THAT POTTER
You: NORMALLY I HATE THAT BUT NOW I FIND IT ATTRACTIVE
Stranger: OH POTTER
You: OH MALFOY
denchguy:

thank you

denchguy:

thank you

image

kyletwebster:

REBLOG AND WIN! It’s that time again - THREE random winners will be selected to receive a FREE Megapack from KyleBrush.com - these are the best brushes ever created for Photoshop, with over 50,000 users, including elite artists at Sony, Disney, Dreamworks, Marvel, DC, Image, Nike and Google!

This promotion ends Friday, August 1st, 2014.

magapeach:

bidyke:

kimi-ni-sachi-are:

[Watch the entire video of tomska's Sex Talk here]

Male resistance to rape culture: UR DOIN IT RIGHT

 Tomska is a great person

Reblog if it is 104% okay to come to your ask and just say ‘Hi can we be friends and then start asking you random questions.

please talk to me i am so lonely

Burglars broke into our home

Hey so I came home from visiting my parents about yesterday - had been gone for a week - and turns out some people broke into our home while we were away.
They’d opened the window with a crowbar and taken our TV, Xbox, all the memory cards, all the controllers, all the CDs, my katana swords, my pocket knives and all the chargers and power cables, and much more. The PS3s are still there luckily, but fuck man.

What’s weird is they took all the guitar picks but left the guitars behind. They took the cords for the PS3s but the consoles themselves are still there. Just no cords or controllers. They even took a silver-coloured worthless cigarette case.

They’d moved stuff around but nothing had been broken cept the locks on the windows. But for some reason they had torn down all the posters in our room mate’s room. We think they stole his 2DS as well, but aside from that all his stuff is there.

They’ve stolen about 900$ worth of stuff from my boyfriend and 1800$ worth of stuff from me. We have inssurance, though, so I hope we’re gonna get enough money back to buy some of the things we lost again.

So that was a shitty surprise.

Hey! It's kinda messed up you being thinner n drawing fat fetish and stuffing art. As an actual fat person it's a bit.. uncomfortable?
Anonymous

goddamnitriot:

squidbiscuit:

thunderhumper:

squidbiscuit:

Uh oh guys. I just found out we’re not allowed to draw outside of our body types.

image

Little of what I do is actually sexualized in anyway……..If you see someone just drawing outside of their body type, you assume they must see it ONLY in a sexual light? Or that the sexual element in it is ONLY based on them being bigger?
Yes, I draw fetish art, yes I am a very thin person. I am sorry you are uncomfortable…………But according to this I am only allowed to draw people who are my weight or smaller in order to make you feel comfortable….and I’m not gonna do that….Because for every 1 ignorant comment like this, I have 100 people confiding in me that they feel better about their bodies because I show it in a positive light.

and stuffing is a completely different kind of dealio………Like…stuffing and weight based things are ENTIRELY separate kinks. Stuffing has completely different appeals and focal points and actually tends to focus more on the feelings and behavior of the person involved and less on their body (in what I present anyways)…………..So…it doesn’t matter what your body type is for that one.

Uh. No sorry. Your art is cute but you’re a thin person you’re not allowed to decide what is and isn’t ok over a fat person in this regard lol.

You draw a lot of stuff really focusing on bellies and I’ve noticed it too. As fat people you are either demonised or objectified for your body type. One or the other. So this kinda thing really ain’t a skinny persons business to draw?

Idk. Don’t speak over fat people please. Not when it comes to fat representation.

Holy shit……………..So according to you………No fat person is EVER shown as just a person when a thin person draws them?
So….You literally think that you are not allowed to be thin and draw someone who is fat because a thin person can ONLY see them a sexual object or something that is demonized.

I don’t think I spoke over anyone………………….But you sure as hell are……and it’s kinda showing more about what YOU see larger people represented as in art.

I’m sorry anon but squid could have three heads and still draw stuffing and fat fetish art because squid is not demonizing anything. Its a fetish squid has and they are not hurting anyone with it, not even representation. Because its fetish art done for a niche community.
Disclaimer I’m rly fuckin fat and I do the same thing

babyprude:

jotenheimr:

blackrabbit94:

The power of Cosplay

wow

I AM CONVINCED THAT SHE JUST GOT JOHNNY DEPP TO STAND IN HER BATHROOM AND TAKE THIS SELFIE BECAUSE I DO NOT UNDERSTAND OKAY I DO NOT UNDERSTAND

babyprude:

jotenheimr:

blackrabbit94:

The power of Cosplay

wow

I AM CONVINCED THAT SHE JUST GOT JOHNNY DEPP TO STAND IN HER BATHROOM AND TAKE THIS SELFIE BECAUSE I DO NOT UNDERSTAND OKAY I DO NOT UNDERSTAND

Get to know the blogger night!

queenofyears:

I’ll answer all questions that come in my ask box!

Yume Nikki’s white desert. Trying out that landscape shit I never do

Yume Nikki’s white desert. Trying out that landscape shit I never do

wesker-is-hot:

troybakerrr:

You have a dinner date for seven. What time do you arrive?

image

Seven. Am. Case the restaurant. Run background checks on the staff. Can the cook be trusted? If not I gotta kill him. Dispose of the body. Replace him with my own guy no later than 4:30.

fartgallery:

readingaroundthemovies:

fartgallery:

i need to date a girl with the initials AG so we can carve SW+AG on benches

Those r my mums initials…,

say hello to your new dad. i see that your tumblr blog contains some vulgar language. you’re grounded

Reblog this if you want a fake marriage proposal in your ask

dirtytf2confessions:

From any TF2 character.